Aske

18.07.2009 20:52

 Chtěla bych tady něco napsat o Aske, fence, která mě naučila komunikovat se psy, která mě naučila vážit si všeho na čem mi záleží i nezálěží, a která mi vždy dokázala odpustit, věřit mi, nasouchat, mluvit se mnou telepaticky a milovat.

 

 
Atisek můj-nejhezčí fotka
Askö Údolí kouřů (jak už z názvu vyplívá, měla PP) se narodila 16.12.1995 a zemřela 2.3.2009 asi o půl jedné v noci. Ten večer se se mnou ještě rozloučila, ale to byste mi asi neveřili. Chodily jsme spolu na cvičák, na několikahodinové procházky a zůčastnily jsme se pár závodů. Bylo by zbytečnépsát sem jaký to byl úžasný tvor, byl by to popis na několik stránek.
Tímno bych jí chtěla moc poděkovat za všechno čemu mě naučila i za to, že tu se mnou vůbec byla.
 
 
 
tady si to přečtěte...a pod štítkem Aske najdete zážitky a fotky s našeho krásného společného života.
aske agility
 
 
 
Askininy nejhezčí fotky najdete tady: dajus-whitee.rajce.idnes.cz/Asko_Udoli_kouru-nej_fotky/