ani jeden PC...

28.01.2010 13:55

zdravím :) vzhledem k tomu, že dnešním dnem začínají prázdniny (10 dní!!!) je celkem logické, že bude víc času-jak na psa, tak na počítač...ehm, má to jeden háček :D sestra minulý týden zavirovala notebook, a já jsem včera urvala "čudlík" na zapínání na mojem počítači, takže ho jaksi nezapnu. Když jsem se pokoušela tam to tlačítko znovu nasadit, tak to tak jiskřilo, že sem toho raději nechala :D sice teď budu několik dní odpojena od PC, na druhou stranu ale budu víc času trávit s Whitee, což je podle mě lepší nakládání s volným časem ;) jinak, co vysvědčení? Já osobně nejsem nějak spokojená, proto už oprabdu budu v dalším pololetí makat (ikdyž to říkám pořád :D ;))...Whitee je teď sice víc tvrdohlavější než předtím, ale jak poslouchá! Tomu byste nevěřili! Takový žůžovní pes, no nemůžu si jí vynachválit :) to poslouchání není ani tak v tom, jak rychle plní povely, spíš v tom, že ikdyž máme bránu dokořán, vklidu ji můžu nechat venku, vím, že neuteče.

Takže, newim za jak dlouho budu mít comp spravený, snad brzo, ale stejně mě tu moc nečekejte, dala bych kdyžtak vědět, že už jsem zase zde :)