záplavy

17.05.2010 15:00

Ráno, asi kolem čtvrt na šest už jezdilo po městě auto, že je ve městě vyhlášen 2. stupeň povodňové aktivity. Zatím jsem žádné extra záplavy u nás ve Vsetíně neviděla, ale prej se vylévají potoky v okrajových částech města. Bečva, řekla protékající městem, se sice zatím nevylela, ale tak mohutnou jsem ji za celý svůj život co tu žiju neviděla! Nwm estli se odpoledne nepůjdu podívat s Whitee za město, jak se tam voda vylila z koryt, no ale musím dávat bacha na Whitee, ona je schopná tam skočit :(

Nešla jsem dneska do školy, a to proto, že jsem pomáhala taťkovi kopat koryto které by odvádělo vodu, která jinak z lesů a luk teče přímo po lesní cestě nad našim barákem, a taky jsem každých 20 minut musela vytírat vodu v baráku, ze zahrady máme úplnou bažinu, tu jsme museli taky vykopávat potůčky abychom vodu odváděli pryč (k sousedům :D:D (ale mají to jen sad, žádný barák ;)) ale skoro všechnu vodu jsme už nasměrovali pryč, takže je to v pohodě :)

Hafankám ale tohle "psí počasí" vůbec nevadí ;)

Až na Airu, ale ta byla cíťa vždycky ;)

dajus-whiteerajče.net


dajus-whiteerajče.net

 

dajus-whiteerajče.net

 

dajus-whiteerajče.net