omluva a pár novinek

20.02.2010 14:45

Čusky všichni! Zaprvé bych se chtěla moc omluvit že jsem tu nebyla a že jsem vám neodepisovala, ale měla jsem zákaz na PC :( ale upřímně, nijak mi ten počítač nechyběl :D 

Tenhle týden jsem měla fofr, jediný den jsem neměla volný! Whitee teď trošku hůř poslouchá, možná je to ta puberta...taky že má dneska své první narozky ;) o narozeninách vám napíšu celý jeden článek, nebojte :) jinak snad konečně dodám fotky z Vánočního cvičáku. Fotky nejsou ode mě, jsou od Danči (ta má mmchodem upé skvělé fotky! ;)) ale nejde fotogalerie na webu cvičáku, takže teď mám fotky přímo od "zdroje" a tak jich sem pár z cvičákových vánoc dám...jinak budeme mít další frisbee! Sestra (vyjímečně! :D) vyfotila upé super fotku Whitee ve výskoku pro frisbee, no těch fotek je víc, ale prostě...já sem fotit nemohla, ona sestra totiš neumí diskem házet :) (já taky ne, mno ale oproti sestře jsem profík :D:D). Pak taky newim, jestli jsem sem psala že už Whitee umí "styď se" :) pochopila to hned, akorát než jsme to vypilovaly do dokonalosti (skoro :)) tak to trvalo asik 3 dny :) A další, už poslední správa: bohužel (nejradši bych si ztekem vyrvala všechny vlasy :D:D) jsme dneska zmeškaly náš uplně první Agility tréning :(:( až teď jsem si na webu přečetla, že se dneska konal v 10 hodin první tréning :( noco, budou další ;) tak se zatím mějte :)

ještě na podzim s našim prvním frisbee :)