lepší zítřek .. ;)

29.03.2010 15:04

uff, nevim ani po jaké době sem zas něco píšu ;) sem strašná, já vím :( :D ale snad to chápete .. venku konečně začíná jaro, tak se snažím být s Whitee venku co nejvíc. Momentálně mi je zas blbě (vrr :/). Za 2 týdny máme výstavu v Ostravě, tak musím o víkendu Whitee vykoupat ;) Tyjo Whituša vůbec neposlouchá :( nebo jako, poslouchá, ale ně nějak extra. Dřív měla přivolání i na 98% (přišla ikdyž před ní běžela kočka, vyběhl zajíc, šel pes, odešla i od hry se psem .. ) a teď? Minulý týden mi nechtěla odběhnout od ridgebacka, včera na cvičáku si zas nechtěla přestat hrát s australákem Macem [mekem], sice se nedivím, ale prostě .. no a pak ještě jednou, jako klidně ať nedělá hezky poklonu, ať couvá křivě, ale PŘIVOLÁNÍ MUSÍ MÍT NA 100%! Na tom si hodně zakládám .. asi je to tou pubertou, doufám :) .. no, a mám dost vyřvaný hlas, a jak jsem ještě nachlazená, tak jsem po ní nemola na cvičáku ani řvat :D:D to byly také skřeky :D .. tk snad už bude jenom líp .. ;)